Vinkväll byttes ut till en filmkväll med Äppelpaj =)

Hej på er glada som läser vår blogg dagligen, vi har en snitt på 75 personer dagligen och 300 sidovisningar, de är helt sjukt att samma personer läser och följer den dagligen, det är sååå himla kul =)

Bitterfittan
ville att vi skulle dricka ikväll men jag bangade för att jag hade tvättid plus städning som jag ville ta tag i, så vi åkte till Hemköp och köpte massa gott istället och nu har vi bakat en äppelpaj och tänker kolla på Salt med Angelina Jolie =) hon är så underbar och så himla vacker hur än hon ser ut, visst?

Duschade Akilla idag, Bitterfittan asgarvade när jag börja skrubba och torka henne med hårtork haha men hon blir så mycket renare när jag duschar henne med svampen och pälsen blir så fin när man torkar dom med hårtork :P





På torsdag har jag ett viktigt möte med en kvinna på Solna polishuset, får se vad hon kan erbjuda hoppas på de bästa ;)
Och de har vari sjukt skönt dom senaste dagarna, lugn och ro kallar jag de för.

Människor snälla skaffa er ett liv, lugna ner er, varva ner!!

Nu bjuder jag på en goding ;)



♥Tara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0