Vill dansa mig in en ny dag hahaha :S :P

Hahaha får verkligen för mig att sätta på lite annorlunda musik å dansa lite frigörande dans. =)
Ni förstår inte hur kul det är att blunda å dansa som en katt, tyyp som havet i ett rum med släckta lampor å tända ljus. Jag å Emma dansade faktiskt de för fem år sen :D hihi de va nog de bästa jag har gjort hahah, Kunde ha massa aggressioner i mig å de försvann efter dansen :D hihi

Här kommer en video på Frigörande dans. De såg inte ut på de viset, ja vart till och med lite rädd för videon. Hahaha jag ska tvinga Emma å Tara dansa i vardagsrummet å då lovar jag att en video kommer upp i bloggen :P hihi


Tanten är jag om 68 år :D 


Nää nu ska jag dra upp Emma ur sägen äta en goo frukost sen till Albano djursjukhuset å hoppas på att Donna får någon medicin!

Puss å Kram

BitterFittan


Kommentarer
Postat av: Tara

HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAH

2010-09-10 @ 13:10:55
URL: http://pmsbrudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0