Victoria Silverstedt och Maurice på NK



Ja ni hörde rätt jag såg Victoria och hennes lilleman, hur i helvete kan man vara med en sååå himla liten man och så ful, han tror ju att han är värsta grejen dom ser ju bara för overkliga ut ihop, de är ett skämt.
Hon va såå lång och han kom till midjan på henne.
Jobbade idag och när jag kom till jobbet så va de översvämning på jobbet.. asså tänk att vara sjukt sjuk och stå där och moppa bort allt vatten plus stressa med allt som behöver fixas, helt ensam fan jag kände mig sjukare efter en timme...
När de hade lugnat ner sig så drog jag till NK för att köpa en grej till jobbet och när jag kommer upp från hissen så står Victoria och Maurice framför mig.. vid skomakaren.. så jag gick förbi men sen tänke jag att jag måste fan ta kort på dom i smyg haha så dom stod kvar vid skomakaren.. vände mig om och diskret tog jag en bild som vart helt misslyckad för Maurice glodde på mig så jag kunde inte ta en bra bild.. fick ju bara med henne men man ser hans armar på sidan av bilden... sen traska jag förbi dom och till skomakaren Dani, hälsa på han och lekte som om inget hade hänt.. hahah



Tara


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha så är det bara :)

2010-09-05 @ 20:17:18
URL: http://sevils.blogg.se/
Postat av: Anonym

det du höll med om? :)

2010-09-05 @ 20:23:51
URL: http://sevils.blogg.se/
Postat av: BitterFittan

Spännande dag på jobbet!

2010-09-05 @ 20:25:57
URL: http://pmsbrudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0