Vad händer med mig?

Men guuud jag bara sover och sover hela tiden, vad är de som händer??
Idag drog jag och Bitterfittan till stan på en mysig promenad och en sen lunch på ett underbart ställe och åt massa god mat tills vi sprack..
Sen åkte vi till Kallhäll för att avsluta några ärenden och hem igen.. hemma tänkte jag typ städa och plocka undan lite men sängen ropade på mig så jag sprang och la mig där med min mobil som jag är besatt av, finns sjuka spel som man blir helt fast vid.



Nä nu ska Vi dra till jakan och träffa B, vi ska ta en mördarpromenad ;) de är tråkigt att gå i Kallhäll för de finns bara massa sniglar och små grodor, helt stört men så sant.
Plus att inget kan hända i Jakan för vi har vår underbara B :P

Hjärta Tara puuuuuuuusssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0