Morgonmänniska?? Hahaha NIX!

Sitter fortfarande i sängen, känner mig för seg för att gå upp. Donna snarkar fortfarande så jag kan lika gärna sitta kvar här och skriva ett inlägg.

Igår när jag skulle lägga mig hade jag en sån där stesskänsla. Allt jag tänkte på gick sjukt fort som om det spolades framåt i en hastighet som hjärnan totaldissade. Sen när jag blundade tänkte jag på sand som var för len att känna på sjukt jobbigt, massa stress. När jag sen vaknade av ett underbart meddelande av Tara som hade en strålande nyhet, hade jag vaknat hur en stressdröm. Drömde att jag och Emma skulle resa till Thailandet, å vi var på Arlanda, å att jag hade stoppats i säkerhetskontrollen av mina kollegor, fick typ lämna ifrån mig allt :( Sen var Emma plötsligt borta å planet skulle upp i luften om en kvart. Skulle ta upp min mobil å ringa henne men SÅKLART hade jag tappat min nya mobil. ALLTID! hahaha nää så jag fick låna en mobil å ringa min farsa som sa att Emma hade hamnat på sjukan. Sen vaknade jag!

Jaaah =) Drömde säkert om jobbet för att ja känner väl någon slags stress över det, men vill tillbaka snart, men skönt att vara hemma å vila också :D

Nu ska jag väcka min älskade Donna! Ååå förresten Fladder hälsar. Hahahha :P





♥BitterFittan



Kommentarer
Postat av: Anna

Vad fin din hund är =)

2010-09-09 @ 13:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0