Som en fjäril blir fri från sin tråkiga kokong

Tjoohoo!
Ni som har hund hemma, gå uuut! Det är jättehärligt väder ute. Vindstilla och lagom kyligt.
Själv har man varit ute på en lååångpromenad med BitterFittan, Donna, Akilla och Tara. Det är sååå jävla tråkigt att promenera här i kallhäll, finns ingenting här. Bara massa skog, sniglar och hoppande grodor. Men de kan ju också vara mysigt. Eller va säger ni? Haha.


Massa bilder på busungarna när de lekte! :D
 




Visst är de fina! ♥♥♥



Innan de var vi i Kista för att leta efter kläder till min lillebrorsa Isak som skulle på fest inne i stan.  I Kista mötte vi upp min äldsta syster Rima. Som hade jobbat och väntade på sin prins Frej som skulle komma och hämta henne. ♥
Efter mycket provande så hittade jag en byxa och skjorta till brorsan. Älskar att hitta kläder till killar speciellt till brorsan min, för allt sitter fint på honom.

Älskar er mina syskon, ni betyder verkligen allt för mig!






Isak i provrummet. Ni ser mig där nere, måste ju visa honom hur man viker upp byxorna. haha
KILLAR LÄR ER!! NI MÅSTE VIKA UPP ERA CHINOS!!




Stackars S, han är instängd i ett rum med massa robotar... Om jag var han skulle jag vara rädd. Hahah.


Emma


Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-09-09 @ 08:01:32
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0