Vi vet att DU läser vår blogg hihi...

Jag har kommit fram till en sak. Jag vill faaan gifta mig med Tara. Hon gör inga gropar i smöret. Fatta! Det finns inte många som inte gör så. hahaha

Fixade precis två smörgåsar supergott!
Eller jag ångrar mig, hon är inget för mig längre, jag bjöd henne precis på en smörgås å hon totaldissade den.
BitterFittan: Här Tara ta en.
Tara: Iiiuuuuu!
BitterFittan tänker, slipp da!

Idag köpte jag DUNDERHONUNG, den ska göra mig frisk hihi... va bara tvungen att skriva det!



Ni förstår inte hur mätt jag är, men de är smaskigt att äta så här sent på kvällen, då vet jag att smörgåsarna lägger sig sådär fint på magen. Jag jobbar juh på att fixa en magrunta Hallå! Nää skoja bara, kan bara inte gå å lägga mig hungrig, tycker så synd om mig då. 

Ikväll är det inte synd om mig, sitter fortfarande kvar hos Tara håller på att spricka har ätit Marängsviss med massa kolasås! 
Hahahhaha Tara smaskar på nachochips och är såå missnöjd. Hon ångrar att hon inte köpte den dyrare dippen. hahah den dippen som hon käkar nu är inte lika god som den som är lite dyrare. Är man snål så får man skylla sig själv! :P



Lollo gick för en stund sen, hon frågade oss en sak innan hon drog. 

Lollo: Hur vågar ni skriva i BLOGGEN?
BitterFittan: Varför skulle vi inte våga???
Lollo: Jag skulle aldrig våga
Tara: Jag skriver juh saker som jag står för, så jag bryr mig inte.
Lollo: Saaant!
Emma: Jag skriver juh bara glada inlägg *mes min*


SKVALLER!!!!!
I helgen såg ***** dig, å nu vet vi en massa skvaller om dig, en kille från Jakan! OTIPPAT? Hahaha Sjukt synd, skulle aldrig vilja vara i dina skor. Hoppas du kan ljuga ordentligt, annars blire synd om dig ;) Vi bloggtjejer vet sanningen å ja vet att du läser vår blogg. Så vi önskar dig lycka till! hahhaa Har ingen lärt dig hur man behandlar tjejer? PUSS PÅ PANNAN! *blink*

BitterFittan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni tjejer gör ju massa saker ihop!

Hur hinner ni?

2010-09-08 @ 03:35:12
Postat av: jenny

gott

2010-09-08 @ 18:51:33
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0