Sockervadd!

Grym kock! hahah Mums, Emma missade värsta luchen idag... Men tjockisen kom hit lite senare och åt maten i alla fall :P hihi..
Har faktiskt blivit väldigt duktig på att laga mat. Jag som inte ens kunde koka potatis innan. Ordentliga framsteg :D

Färsbiffar stekta i grädde med potatis å gräddsås ♥


Fofinha kom förbi vid 2 tiden, vi tog en promenad runt Kallhäll sen hem in i duschen å sen ut å promenera med Tara å Emma också. Så Bloggtjejorna var samlade på en promenix i Jakan. Donna å Akilla va också me hihi. Börjar känna mig fett mobbad, jag har typ snackat skit om folk som bloggar och tar kort på allt de gör. Nu gör jag samma sak :( hahha

Här bjuder jag på lite bilder från vår promenad.




Nu är ja hemma och väntar spänt på IDOL2010 hihi Ska bli sjukt kul att garva åt människor som tror att de kan sjunga hahah :P Tjockisen Emma sitter här till vänster om mig och smaskar på majs med smör å salt, hon tuggar som en hamster å andas sjukt jobbigt här bredvid... Hon är så lat att hon inte ens orkar gå upp å sätta på tv:n. Hon väntar säkert på att jag ska bli klar och gå upp å göra det. :) Ååå Donna är sjukt jobbig sitter typ på min rygg, seriöst orka ta min jäävla plats, hon vill typ trycka ut mig. haha

Nu vart man juh sjukt sötsugen, tyyp sugen på sockervadd från Grönalund. MUMS! Vill vill vill vill!!! Ååhh sen popcorn. Sen DAIM åh jordgubbstårta. Ska nog fixa en jordgubbstårta imorgon. =)



BitterFittan




Kommentarer
Postat av: Tara

Hahahahhaha asså du e sjuuuuuuk, jordgubbstårta!!!

Fyfan Sandra va grym du har blivit på matlagning, nu är de du som hjälper mig hahaha måste smaka på dina goooooooda köttfärsbiffar faaaannniii helvette!

muuuuuuums blir sugen nu..



Hahahahaha fett söt Donna bebis förstår exakt vad du menar :P

2010-09-08 @ 03:32:42
URL: http://pmsbrudar.blogg.se/
Postat av: Ung mamma

Vilken fin jacka du hae.

Får man fråga vart du har köpt den?



Therese

2010-09-08 @ 03:33:53
Postat av: Emma

Hej Therese!



Antar att du menar den gröna jackan?

Den är köpt från HM, divided.

2010-09-08 @ 09:57:01
URL: http://pmsbrudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0