Jesus???

Kände av de där hemska precis nyss när jag lämnade hem Fofinha. Snälla måste verkligen härifrån. Mitt psyke pallar inte mer, kommer bli som den där killen som cyklade efter mig igår mitt i natten. 

Näää nu ska ja sluta lipa framför datorn och skriva ner hur vår kväll vart.

Vi kollade på Valentine's day Helt ok film. Åt mumsig mat också hihi

Korvstroganoff med ris Yammi, sen äppelpaj till efterrätt.





Mumsigt vaa?? hihi

Sen får vi inte glömma vårt snack under måltiden. Den här ggn handlade de om GUD/JESUS?

Fofinha: Snälla kan vi inte välsigna maten innan vi äter?
BitterFittan: Hahahahha VA?
Fofinha: Jesus säger att man ska göra så.
Emma: Jag vill!!
Fofinha:Ja från och med nu ska jag välsigna min mat.
BitterFittan. Skojar ni???
Fofinha: Nej, nu ber vi.
Emma: Aaa BitterFittan du ska också be.
BitterFittan: Nej haha
Fofinha: Nu börjar vi, Låt gud välsigna vår mat och vi tackar gud och Jesus för att vi har mat på bordet. Amen(Något i den stilen)
Emma ekar i bakrunden.
EmmaBitterFittan du måste också.
BitterFittan: Men ja vill inte!
Emma ställer sig upp och lägger handen på min axel och börjar be.
BitterFittan: Men sluta!
Emma: Så nu har jag redan gjort det, klart!

Fofinha kollar upp i taket där gud finns (enligt henne) och pussar hahaha

Emma: Om vi skrattar nu, så skrattar vi åt Gud.
Fofinha:Aaaa
Emma: Men Gud måste förstå, för det här är nytt för oss.
Fofinha: Vaddå förstå??

Bitterfittan: Hahahahhahahahaha (kunde verkligen inte sluta skratta.)

Inte bara maten skulle välsignas.

Fofinha: Nu ska vi välsigna pajen.
Emma: Jaaaa!
BitterFittan spärrar upp ögonen.

Puss på er tjejor!

Tara din sömntuta du får krya på rej!

BitterFittan

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahahaha

2010-09-06 @ 01:43:27
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

v

2010-09-06 @ 03:12:48
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: tusen tack :D desamma:)



den är ifrån bikbok :D

2010-09-06 @ 03:47:07
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0