Full som en kastrull!! haha

Godmorgon alla glada och alla ni som är bakisar!! haha för de e jag!

Har precis ätit en rejääl frukost som BitterFittan fixat. mm så gott!
Igår va de såå kul! Jag blev såå jävla full. haha. Kvällen började hemma hos Rojda där vi spelade lite fyllespel och sen blev vi tvugna att springa till bussen, haha. Vart tvungen att ta av mig mina klackar, de gick ju fortare med bara strumpbyxor på fötterna. haha

När vi kom in på klubben träffade jag en annan klasskamrat, så vi stod där och dansade som faan tills syrran ringde och sa att de var inne i stan. Så jag gick ut och hälsade på mina bloggtjejer och Taras söta vovvi, Akilla! Ååh, va jag älskar dessa tjejer. haha,, de fick lida med mitt fyllesnack och mina kramar. hahahah *blir alltid så kärleksfull när jag har druckit lite.

Efter ett tag så gick jag in igen, och då pratade jag med S som också kom och hälsade på mig eftersom han var i stan.
Han va så snäll och körde hem mig, för mina fötter gjorde såååå ont av mina skor, men innan de drog vi och käkade på max. Fattar inte hur han orkade med mig. Haha, och påväg hem låg jag på hans knän medans han körde. hahahahha råka mosa hans favorit skiva. haha pinsamt* När vi kom fram till kallhäll väckte han mig och jag gick hem till BitterFittan och sov där.



Haha har suttit med de här inläggen så länge för att jag avbryts hela tiden av fångarna fortet. så kul. När jag var yngre älskade jag fångarna fortet och gissa om jag blev glad när de sa att den skulle börja igen.

Nää, snart ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mig, idag ska vi nog hyra sex and the city 2an som jag och BitterFittan inte sett än och laga något smarrigt.


Nu börjar fångarna på fortet igen de är finalen. jiiihaa! haha


Bjussar på lite bilder från gårdagen!


Rojda och Emma


Emma, Liza och Rojda
 

Torka torka efter spillning.


Muumindalen!
 


Mina bloggtjejer!



 


 



Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0