Läääskiiigt!

Fyy va sjuk jag har blivit, hostar non-stop! :'( Måste in i duschen snart :( Vill bara inte gå ut ur duschen efter för det är såå himla kallt då... hihi

Efter att ja lämnat av en alkis igår vid 4 tiden, väntar fortfarande på din ursäkt!!! Sen åkte jag åter igen hem mot Kallhäll. Svängen vid Dahl stod en kille i 26 årsåldern, han hade sin cykel och var klädd i helt svarta kläder, med huva. Sjukt läskig blick hade han också.
Så först iakktog jag att det stod en man med cykel längst vägen där jag körde så jag saktade in en aning och kollade på honom, hans blick våldtog mig hahaha, nää men jätteläskig va han. Sen skulle jag svänga in till Ulvsättra och ja var tvungen att att kolla en extra gång på killen , för det kändes som om jag hade inbillat mig att jag hade sett honom, men nejnejnej, kollade en gång till och då GLOR han på mig men en elakblick, (typ värre än min onda blick ;),, Han vände cykeln från den riktningen han skulle cykla i, mot min riktning. Jag fick panik för att jag såg i hans bick och han var arg! Han börjar cykla efter mig med en sjukt snabb fart. Jag vet han kunde inte komma i fatt mig men ändå. Det jag tänkte på var när jag skulle parkera bilen och gå de där 100 meterna till hemmet. Att han skulle komma cyklandes och hoppa på mig och typ döda mig, hugga mig å äta upp mig :( Nää,, så jag sprang för livet med mina underbara tofflor. In genom dörren och låste, släckte alla lampor och la mig bredvid Emma och Donna :)

Underbart,, Fofinha kom hem till mig med bröd å mortadella, så omtänksam :) Sen tittade Tara förbi precis. Nu sitter vi å planerar vår kväll :D



Massa pussar

BitterFittan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0