Brazilian Blow out/Frizz out

Igår hann jag inte skriva.
På dagen åkte jag, Bitterfittan och B och käka sen så kom Emma förbi åxå, vi körde en sväng förbi djuraffären och köpte massa gott till våra söta hundar och avslutade de men en Rusta
Vi velade fram och tillbaka om vad vi skulle hitta på, jag och Emma började tvätta kläder och tänkte att de bästa vore om vi bara kolla på film. B tjatade om stand by me som inte gick att ladda ner vi försökte och försökte hur länge som helst men till slut så fick vi kolla på en annan film som verkade bra men va hur dålig som helst, Repo Men kolla inte på den, man tror att den ska vara bra men den är långt ifrån de.

Innan de åkte jag och Emma snabbt förbi Ikea och Bauhaus för att köpa massa ljus och lampor. Vi hann med mycket jag hann fan städa och diska på en timme., jag tar tag i saker så fort jag vet att folk ska komma hit. Kanske dags att börja bjuda över folk hit så jag kan städa utan att tycka att de är jobbigt.

Nu har jag duschat och plattat håret wohoo jag tog tid och med föning och plattning tog de typ lite mindre en tjugo min, VARFÖR GÖR JAG INTE SÅNT HÄR VARJE GÅNG??
Jag ska försöka släppa taget om min fula toffs, har iallafall varit duktig i nån vecka nu :P

På talan om hår så ska jag kanske göra en Brazilian Frizz Out det är exakt som Brazilian Blowout De ena är bara Braziliansk företag och de andra Amerikansk företag, har varit ute efter de ett bra tag nu men de är så Fucking dyrt, men så himla underbart ju..
De är en behandling man gör utan starka kemikalier, först tvättar man håret men en speciell shampoo sen lägger man på medlet slinga för slinga, torkar håret och plattar de slinga för slinga sen tvättar du håret och fönar bara igenom de och poff så har du världens vakraste hår, glansigt, lent, rakt och helt underbart.
Den varar i 3-6 månader du behöver inte ens klippa topparna eller nått för de där keratinet skyddar ditt hår plus att den gör så att håret växer snabbare..

Fan va jag behöver den här behandlingen efter all stryk mitt hår fått ta på senaste tid, de är så slitet och fuuuuuult jag vill verkligen göra de..
Och ni andra som är intresserade så har jag en kompis som gör sånt.
Alla kändisar i USA gör de här
Juste glömde säga att även fast de regnar på håret så är de fortfarande rakt och frizz fritt,

Nu måste jag skynda mig för jag ska ha ett möte med min advokat.

 

Tara

Kommentarer
Postat av: Daisy

Har själv behandlat med Brazilian frizz-out och resultat var för bra för att vara sant.

Har innan behandlat med brazilian blowout men jag höll på dö för att den luktade så starkt.



Kan varmt rekomendera brazilian Frizz-out!

2010-10-20 @ 23:35:11
Postat av: Tara

Men gud va underbart och tack så mycket för infon <:D

2010-10-21 @ 22:55:07
URL: http://pmsbrudar.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej jag kan varmt rekomendera brazilian frizz-out har själv innan behandlat med brazilian blowout men det går inte att jämföra med frizz-out.

1 den luktar inte så stark så att man nästan dör

2 bättre resultat

3 förekommer inte 10% formaldehyde som blowout gör.

4 den kommer från brasilien vilket känns mer orginal.

2010-11-03 @ 18:48:36
Postat av: Tara

Ååå tack så jätte mycket nu vet jag då vilken jag ska köra på :)

2010-11-07 @ 17:55:00
URL: http://pmsbrudar.blogg.se/
Postat av: Ed

Blev du såhär...ouch va nice.

2010-11-19 @ 22:07:09
Postat av: Tara

hahahah nej nej de är inte jag på bilden :P

2010-11-20 @ 00:18:14
Postat av: Mai Egyptiana

hej tara! undrar om ditt hår är vackert o du fick bra resultat som du har förväntat dig? skulle du kunna säg vem som gör det. du skrev att du har en tjej kompis som gör det .hur mkt tar hon? jag har lockigt hår också.jag är från egypten så du kanske kan tänka hur våra hår tjejer från mellanöstern ser ut.kram på dig

2011-01-14 @ 03:33:54
Postat av: Tara

Hej Maya jag svarade på dina frågor till din email :)

2011-01-15 @ 00:37:45
URL: http://akiiilla.blogg.se/
Postat av: Mai Egyptiana

Hej Sötis Tara! jag såg mailet.tack så mkt:)blev glad när jag läste den.att du är så nöjd med resultatet. jag ska kolla när jag har råd för att göra det. jag läser i Uppsala.vet inte om hon bor i närheten kram

2011-01-15 @ 16:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0