Du gråter i tystnad igen, med alla häxor i huset.

Nu sitter jag hemma hos BitterFittan, medans hon ligger här bredvid mig i soffan och spelar på din mobil, nått jäävla zoo-spel som låter något väldigt störande. Haha.

Idag va vi i Kista galleria och shoppade. Japp de var vi, PMS-brudarna! ;) Sen kom min lillebrorsa Isak förbi också. Hittade ett par skiiiiitsnygga strumpbyxor och lite till, men de va de där strumpbyxorna som var speciella. Woho skitglad! :D Ni får se dom imorrn, ska kanske ha på mig dom, hmm. eller får se. Äh nu ska jag sluta skriva de som kommer upp i huvudet. HAHA

Nää sen skulle vi åka hem. KAAOOS! Vi satt 5pers i min lilla bil. Om man säger såhär, den är anpassad till två småbarn där bak och tjejer där fram... korta tjejer. Så BitterFittan, Jag och Tara satt där bak, heeeelt inmosade. HAHAH shit va vi skrattade, och långa Isak där fram. hahah stackaren han kunde inte ens svara på sin mobil när de ringde för att han satt så mosad mot rutan, hahahha hans hand satt fast. Och Fofinha ville inte trängas där bak så hon fick köra. HAHA, De händer aldrig att någon annan kör min bil, jag är ett sånt kontrollfreak när de gäller körning, litar inte på någon, eftersom jag är en sån grym förare. Mohaha
Men Fofinha är duktig hon med, hon håller hastigheten osv. haha duktig flicka*
De blev tjaffs också om musiken jag har i bilen. Ångest arabisk musik och turkisk. HAHAHAHHA

Tara: Höööj Fofinha Hööj!
Fofinha: Driiiver ni,, jag kan inte lyssna på sånt här. Jag kör! Jag bestämmer.
Emma: Neeej, ISAK ISAK HÖÖJ! De är min bil, jag bestämmer!

Fofinha låter oss lyssna en liten stund sen kommer den där panik rösten: Nej asså jag e portugis, de går inte. Hur sätter man på radion?

Bitterfittan var bara tyst och halvsov med huvudet mot sätet som va intryckt mot hennes ansikte. HAHAH

Nää nu ska jag hem till mig och sova ska upp vid halv 8 imorrn eller idag. Tara kommer vänta vid bilen kvart över 8, så jag får iiiinte komma försent, som jag alltid gör. haha :P



Här kommer en låt som bara är vår!
Bara Emmas, Taras, BitterFittans och Fofinhas! :D




Emma

Kommentarer
Postat av: Tara

Asså hahhahahahhhahahhahhahahhhahahhahahahahahjjjjahaj deiverrrrrr du hahahahahhahhahahhahaha jag har skrattat så högt i min säng. Jag tror att grannarna väcktes av mitt garv. Asså hahahahahhahajajja mosad. Turkisk musik. Portugis. Hööööj. Hahahaha. Min bil och jag vet inte vad. Orkar inte mer de här tog priset.

2010-09-28 @ 02:37:04
URL: http://pmsbrudar.blogg.se/
Postat av: FOFINHA

HAHAH AHAHHA HAHahahahahahhahahahaha ja håller med dig Taraaaaa .. ja dooooog av garv, hahahahahahha Fofinha låter oss lyssna en liten stund sen kommer den där panik rösten: Nej asså jag e portugis, de går inte. Hur sätter man på radion?..Emma det här va ett av dina bästa inlägg, klockren

2010-09-28 @ 14:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0