Hatar att gå och lägga mig på natten, men älskar att sova... De går ej ihop. (:

Duktig som jag var försov jag mig... Tara messade mig på morgonen och sa att hon inte kommer komma. Då tänkte jag "jag kan sova vidare då ju, nån halvtimme". Aaa,, och de gjorde jag också. till klockan 10, då min mamma ringer och väcker och frågar vart jag är. Hatar att vara sen. men men, va ska man göra, man är ju bara en människa.
Jag är ju trots allt ingen Cullen-familjemedlem hur mycket jag än vill, så blir de bara inte så. HAHA




Nu sitter jag hos min baba igen, väntar på att maten ska bli klar. haha. Tjockis-Emma.
Sen när jag ätit så ska jag åka och hämta min syster så ska vi åka och lämna in våra bilar för lampbytning. Haha de är skitsvårt ju. De går verkligen inte att byta lampa på min bil, helt sjuk. Har försökt och försökt ett antal gånger. Men jag kan fylla på spolarvätska iallafall :$ *stolt*

Efter de så ska jag nog hem och fräscha till mig lite, ser ut som... en tjej som har ätit en giftig svamp så hennes ansikte och ögon svullnat upp. haha ingen vacker syn iallafall :P
Så ska vi nog hämta upp tjejerna! (:


Åååh, va jag längtar till vår kryssning... snart snart snaaaart! Shit va vi ska ha kul och dansa. Älskar den där känslan när man är klarfixad och allt är i sin ordning i rummet, man har redan handlat spriten och så... Och när man höjer musiken och fyller på de små vita muggarna från toan med sprit och utblandning. :D åååh längtar längtar!


Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0