You try to hide it, I know you do!

Okey, min dag har varit sjukt konstig :S

Satt tidigare idag framför datorn och väntade på ett sms :P, nää men då ringde det på luren. Jag svarade å då vare en snubbe som ringde från ett företag som skulle typ ha nån utfrågning om försäkringar haha, ja fattade NOLL! Men snubben är sköön, hahha han la in egna frågor under tiden vi pratade. Hahahha vart ett 20 minuter långt samtal. Hahaha. Sjukt kul att man kan prata med någon person å känna att de är ens kompis. haha. nää ja trodde de va nån som drev men jag hörde att det inte var det när han läste frågorna. Sen frågade hans kollega vem det var han pratade med, han var ganska nyfiken. :P

Sen pratade vi tjejer en massa om hur man ska prata med killar, när man ska svara på sms, ringa? mm, nää vi alla är sjukt enade om att man ska leka sjuuukt svår. Men såfort man kontrar med en händelse så finns de alltid ett undantag varför man var tvyngen att skicka ett sms mm.
Lätt att ge råd, men sjukt svårt att följa dem själv. Jag orkar inte bry mig längre!! Sårad eller inte , FUCK YOU!!!! Jag skiter i spel *skoja*, så länge jag har lagt känslorna åt sidan så finns det inget som kan bita på mig :P:P. Jag älskar att jag å Tara är på samma nivå när de gäller det där :P:P ;)

Tara hon är sjukt skööön, jag frågar henne om saker som jag vill göra som andra skulle vara negativa till. Tara svarar alltid, gör så BitterFittan det är ditt liv!!! Sen lägger hon en sån där tyst, men du vet BitterFittan att han är inte bra.
Hahahha Emma skriker bara, NEEEEEJ!!! Du är dum, korkad du vet vad du ger dig in på, nu har Fofinha börjat eka också.

Visst de finns vissa som man inte ens behöver tänka en extra gång ifall man ska träffa, men kom igen är alla rykten sanna????? Näääääää skulle inte tro de. För tänk om allt vi skulle höra om folk skulle stämma, fyyyfaaan va trist å otäck världen skulle vara. Säger inte att vår värld är underbar precis, men komigen!!!!!

Man får höra saker om sig själv som jag bara garvar åt.

Hahahha EN FUCKING FRÅGA KILLAR??? Hur faaan kan man säga att man har haft sex med en tjej när man inte har det. Det är lite läääskigt!!! hahahahah jag blir faaan röd bara av att tänka tanken om att man hittar på en sån grej hahahhaah :S

Förresten så köpte jag en sjukt fiiin Adidas-tröja i Kista ida å strumpbyxor å smycken :D Va bara tvungen att skriva ner hur lycklig jag är nu :)

Tara älskar glass!


BitterFittan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0