Vinterkänslor <3

Dåå var kryssningen fixad! Woohooo, snart snart snart! Fan va kul vi ska ha :)

Sen börjar jag längta lite efte snön, haha snälla hata inte, men ni förstår inte va jag menar. Hellre är det snö, än sånt här kyligt väder. De blir så himla mkt mysigare med snö. :D Tänk er alla mörka gator blir inte lika mörka å de flesta läskiga människor som man ska akta sig för sitter säkert innomhus :D
Sen så ska vi tjejer dra till Sälen, underbart!!!! Jag längtar till de kvällarna då vi tar me skridskor till Kungsträdgården och åka runt och lyssnar på den där romantiska musiken/sorgliga hihi, nää men de finns mkt kul att göra vintertid :P

Å så längtar jag till att jag ska fylla år :) hahha SKOJA!!! Fyyy äldre å äldre... ska bli 23 :( Jag vet att de inte låter så gammalt, men kom igen de kändes som att de va en månad sen jag fyllde 22. Ska hinna med så mkt innan jag fyller 27 :( Aja de får fan ta den tiden de tar.....

Idag, va ska man göra idag... Hmmm... Näää Ida ska jag äta något hemlagat, kolla på nån film hmm.. kanske dricka lite vin? Mmm... Aaa fan ja vill bli lite lullig, ska kolla om Tara hakar på idag *Hoppas!*



:D

♥BitterFittan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0