...




Man borde uppskatta allt man har i livet, tänk på de som går igenom värre saker. Men de är lätt o säga.
När man mår dåligt, så är de bara skitsaker som snurrar runt i huvudet.

Förlåt för att jag inte svarat på er som ringt idag... Har inte varit på topp precis.

Har ni någonsin känt er så ledsna att ni inte ens orkar gråta mer och när man gråter så vet man inte riktigt varför man gråter. Man bara gråter. När nån frågar varför jag gråter så står man bara där tyst och inte kan svara på frågan. För jag vet bara inte. eller jag vet lite...

Vill bara bort. Vill bila ensam till ett annat land. Fan va skönt de skulle vara. Har så mycket i min fucking hjärna. AAAAAAAAAAH blir galen snart!!!


Jag vill till en spåkvinna, en duktig sån. Nån som vet någon som e bra? Som kan ge mig svar på mina frågor. För jag verkar inte få några svar när jag ber till han där uppe...


Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0