Bryt din negativa tanke FORT!!!

Sorry, har inte skrivit något på länge.

Så nu blir det ett kort inlägg innan jag lägger mig.

Emma var super duktig idag, sjukt stolt syster. Hon hoppade fallskärm. hihi'
Hämtade brorsan för en stund sen från Bromma, woohoo nu får jag sällskap här hemma. Det är juh sjukt trist att vara ensam. Hittade en bok som jag läste för ca. 2 år sen idag. Ska ta å läsa om den. Rekommenderar alla som är intresserade av psykologi å vill förbereda sig inför höstdepressionen :P Älskar verkligen såna böcker.



Ska lära er en grej nu. Vet ni hur ni kan bli intresserade av den killen/tjejen ni vill bli intresserad av, genom ett lätt knep. De där lät konstigt, men ibland hittar man en bra kille/tjej, de börjar bra. Man har stort intresse ibörjan, sen börjar man leta fel. Sen vill man inte ha personen längre. Såå här kommer ett tips till er som är som jag.
-Så fort en NEGATIV tanke dyker upp i huvudet om något som rör personen i fråga, sätt stopp för den FORT som fan inom 1minut.Annars blir tanken permanent i din hjärna. Så så fort du kollar på något som du stör dig på, tänk positivt och bryt den tanken.(tyyp, han/hon har de där konstiga sakerna för att blablabla, nej han sa så för att han blablabla eller Han är fin, de där som jag stör mig på är något som är charmigt. osv). Sjukt mkt ytliga saker hihi. Men de gäller personligheten också. :P

Tro mig det funkar, gjorde faktiskt ett test på en kille
jag var tillsammans med å tillslut vart jag kär hihi :P:P Jag vet att jag låter som en psykopat! Men jag gillar att testa psyket :P:P



Pusselipuss :P

BitterFittan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0