Ooh Yesterdaaay

Idag på skolan hade vi kundpass och jag fick rulla permanent på en kund. Fyyfaan va ja hatar de. Men de gick bra och min kund blev nöjd, vi pratade lite allmänt bara och det visade sig att hon också bor i kallhäll.
Så när vi var klara med håret frågade hon om hon kunde åka med mig hem, för jag sa att jag åker bil till och från skolan.
Hon hade nämligen opererat foten och haltade. Men jag skulle förbi min papi o käka efter skolan. Så jag sa det till henne och då sa hon att hon kunde vara i Jakobsbergs centrum så länge och gå förbi Druvan en snabbis.
När jag ringer min pappas jobb och frågar om han har mat kvar, så sa han att allt va slut. Så jag talade om för henne att jag ska åka hem på direkten istället.
Då frågade hon mig om jag ville följa med henne till centrum och köpa en sak på kicks och sedan sätta oss på Druvan, så skulle hon bjuda på mat. Hahah. Men jag tackade nej och sa att jag måste hem till min hund. Men hon fortsatte "kom igen nu FÅR JAG INTE BJUDA DIG PÅ MAT så kan jag få min öl också". hahahaha. Nää men hon fick inte sin öl för jag skulle hem till min kära syster som lagat chili con carne.
Men de slutade med att jag körde hem henne och jag åkte till systern min och mättade magen. Guu så gott de va. BitterFittan e fan grym på att laga mat. mumsfillibabbah!

Sitter här i soffan och lyssnar på BitterFittan som sjunger en låt för Donna. hahhaha ni ska se dom, de kollar varande djupt in i ögonen. De ser fan kära ut. Hahahha. Donna njuter verkligen, eller inte bara Donna utan BitterFittan också. Shit ja orkar inte höra hennes låt som hon sjunger om och om och ooom igen, hon kan bara refrängen eller rättare sagt 2 ord. Yesterdaaay, yesterdaaay. aaaaah PANIIIK!!!

Här är låten som hon sjunger om och om och om igen. Haha

 




Emma

Kommentarer
Postat av: Ammo Bilal

Gave you the benefit of the doubt

Till you showed me what you were about

Your true colors came out



Oh ohh



And your words couldn’t hide the scent

Cuz the truth about where you've been

Is in a fragrance I can’t recognize



Standing there

Scratching your head

Blood shot eyes, drunk with regret

(hanging yourself ten feet over the edge)



I’m done with this

Feeling like an idiot

Lovin you, I’m over it

I just don’t love you, don’t love you no more



You, you are so yesterday

Never thought you’d lose my love this way

Now you come begging me to stay



Say, you, you are so yesterday

I won’t let you rain on my parade

Don’t wanna hear a thing you say

So yesterday



Funny now how I’m gone

The little light in your head came on

Now you realize it's all your fault



Oh ohh



Don’t you wish you had a time machine

That way you could change history

That's the only way that you could be with me



Standing there

Scratching your head

Blood shot eyes, drunk with regret

(hanging yourself ten feet over the edge)



I’m done with this

Feeling like an idiot

http://www.elyricsworld.com/yesterday_lyrics_toni_braxton.html

Lovin you, I’m over it

I just don’t love you, don’t love you no more….



You, you are so yesterday

Never thought you’d lose my love this way

Now you come begging me to stay



Honey, you, you are so yesterday

I won’t let you rain on my parade

Don’t wanna hear a thing you say

So yesterday



And now you wanna reminisce

Say you wanna try again

Started with a little kiss

(we can’t even regret) no no



now I never wanna see you, never wanna feel you

ever wanna hear you

I don’t love you, don’t need you, can’t stand you

No More…..



You, you are so yesterday

Never thought you’d lose my love this way

Now you come begging me to stay)



Baby, you……

you are so yesterday

I won’t let you rain on my parade

Don’t wanna hear a thing you say



So yesterday

2010-09-02 @ 22:07:26
URL: http://Bilal.hummus.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0