Hyenor sågs smyga runt kring mitt hus idag

Godmorgon godmorgon!

De va ett jäävligt bra tag sen jag la upp ett inlägg. Så nu var de dags känner jag, ska passa på nu när systern min har sin dator hemma hos mig. Ligger fortfarande i sängen med Donnisen bredvid mig och BitterFittan bredvid Donna. Som en liten familj. Emma = Mamma, BitterFittan = Pappa, Donna =Barn. HAHA





Drömde två jättekonstiga drömmar idag. hehe, de va helt tokiga. Drömde om att jag hittade en femhundring på toaletten i MP (en "klubb" i Jakobsberg, med häääärligt folk... NOOOOT!!  :P) När jag tog upp sedeln och skulle sedan visa den för mina vänner, kom en ful tjock vakt (hatade honom i min dröm) fram till mig och ryckte min femhundring ifrån mig. Taskigt! Hahahah... Min andra dröm handlade om en ring. Jag tappade min ring som jag hade på mitt ringfinger. Minns inte om den föll av eller om den bara försvann. Men ledsen blev jag... Ska kolla upp vad de drömmarna betyder... hmm... Hittade en sida som beskriver ganska väl vad mina drömmar betyder...
http://hem.passagen.se/medi/dream.htm

Hm, stod inget om att hitta pengar, men jag förlorade ju trots allt min upphittade femhundring.. eller?

PENGAR: Förlorar du pengar i drömmen ska du bli bedragen av din hjärtevän och misslyckas med något som ligger dig varmt om hjärtat.

RINGAR: Drömmer du att en ring faller av ditt finger är det ett varsel om ondska, fångenskap och död. För en havande kvinna betyder det att hennes barn ska få ett motigt och långt ifrån lyckligt liv.
En flicka som har denna dröm bör se upp med sin hjärtevän som planerar att utnyttja och sedan överge henne. När en kvinna drömmer att någon sätter en ring på hennes finger får hon tur i kärlek. Att drömma att man ger bort en ring är ett varsel om fara.

Ääähm,, Läskigt ju. Usch!! Ska vara på min vakt. äh de e bara en dröm... eller?



Igår va de en jättemysig kväll. Vi åkte in till stan klockan vid 22-tiden, parkerade bilen och promenixade med våra högklackade skor som Fofinha tvingat oss ha på oss. hahahha gillade hur BitterFittan går i sina klackar, HAHAH. Se bilden nedan så förstår ni. hahaha.
Aja, vi drog till Fridays. Efter vi beställt vår drink, gick vi ut för att röka. Då kände vi att de inte var så kallt ute, så vi fortsatte sitta ute. :D
Sen åkte vi tillbaka till Jakan, kära Jakan för att käka. Drog till Stäket Mcdonalds, den Mcdonaldsen är den bästa. Så gott! Maten är så perfekt gjord, pommesen är helt underbara, hamburgaren också. *TUMMEN UPP* Im lovin it! Hehe ;)






På väg dit stötte vi på en kissekatt. ((:

 


Idag ska jag på bröllop!! kul va? En släkting till mig gifter sig med en halv grek/halv svensk tjej, så jag hoppas på lite grekisk musik med. :D Älskar de.
Ska ha på mig en blå lång klänning som min kära mormor sytt till mig. Älskar den.. Den är sååå fin. Heeelt kär. Vet inte än vad jag ska göra med mitt hår, men jag hittar nog på något. (: blir nog utsläppt och lockigt. :D


Kommer fler bilder imorrn eller överimorrn från bröllopet! :D



Nää nu gör min mage ont som min rygg gör för att BitterFittan tog alla kuddar. BITCH! Ska äta lite frukost nu.

CiaoCiao

Emma


Kommentarer
Postat av: ann

Hej.

Min randiga kofta är från gina och kostar 250 kr :D



Fin blogg.



gå gärna in på min andra bogg också www.whenloveisback.blogg.se

2010-09-18 @ 13:17:21
URL: http://stump.blogg.se/
Postat av: Tara

Gud va fin du va igår kväll :) va söt lilla donnisen : D

2010-09-18 @ 18:48:02
URL: http://pmsbrudar.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack min älskling! Pussar*

2010-09-22 @ 13:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0