Sova?? Hur lyckas man??

Jag har aldrig skött mig i skolan,(Joo innan jag började i Engelskaskolan) pluggade aldrig, lyssnade inte på lärarna när de hade sina undervisningar. Nuda? Lyssnar jag nu, lär jag mig något av livets läxor? NEJ!!! Sjukt dumt av mig. Man bara måste använda hjärnan :)
Gör jag om samma misstag? JAVISST :) nää vet ni vad fuck de här livet... HaHAHAa
TRÖTT som FAAAN, hur ska jag kunna/orka gå runt här i samma onda cirkel? När ska jag sluta tycka synd om mig själv? Vet ni, jag tycker såå jävla synd om mig. Hahaha 
:) haha Näää du BitterFittan du nöjer dig med skit vaa haha :) nää nu ska det bli skärpning. Hihi skoja bara ;)


Kollade precis klart på "Why Did i get married too" kan inte sluta gråta... Längesen jag grät så mkt åt en film. Varning för känsliga tittare, se inte den filmen. Gråter fortfarande    :( aja migräntablett sen sova. Ciao! 

En bild från den sorgliga filmen som jag trodde skulle vara en KOMEDI :(



Hur ska man kunna sova nu da? Hmmm... Kommer säkert få ett samtal från en sömnlös Tara som inte heller kan sova.

BitterFittan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0