<3 Härliga onsdag

Ibland kan man vakna och känna att IDAG kommer bli en jobbig dag. Vet inte varför men det är så det är. Somnade efter de nya Gossip igår. Nu ska jag börja följa 90210, Fofinha har verkligen tvingat mig :P hahah. Vill verkligen att den här dagen ska gå fort. Men det är en bra början i allafall, vem vaknar nu?? kl. 12:30 hihi nu äre bara 11 timmar kvar sen en ny dag. :)
Ska ta å boka kryssningarna nu, innan alla hyttar är fullbokade. Den här ggn får Tara tänka på vad hon har i fickorna. Skulle juh bli så trist att inte få komma me på båten :P

Det ända som kan rädda mig idag är ifall jag får hem mitt fina skal till mobilen Åååååh ska ut me Donnisen nu å kolla brevlådan. Spännande Puss så länge!

Blää regn :( Kan solen komma tillbaka??



BitterFittan


Kommentarer
Postat av: Tara

Solen är tillbaka och nej jag ska aldrig mer ta med mig olagliga saker till båten mer ;)

2010-09-15 @ 14:59:55
URL: http://pmsbrudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0