Var vårt möte redan bestämt långt innan vi fötts?

Nu är de dags för mig att skriva ett inlägg, de va ett tag sen :P hehe

Igår var vi inne i stan och letade efter vinterjackor. BitterFittan och Tara hittade sina jackor. Jag hittade också min jacka, men som vanligt fanns jackan inte i min storlek. såå jävla typiskt! :(
Men idag så var vi i Kista och när vi gick förbi butikerna där så hittar jag min jacka Svea-jackan i blå. Så jag går in i butiken och gissa om jag var överlycklig. De hade min storlek. Jag tog jackan och köpte den diiirekt! Woohooo! haha

Och nu har jag varit inne på nellys sida och för att hitta festklänningar och finskor och jag hittade jättefina klänningar och klackskor. Hoppas de passar* :D

Ann Dress SEK 199, Vila - NELLY.COM Pop Corn Party Dress SEK 359, Only - NELLY.COM Wendy Dress SEK 379, Jeane Blush - NELLY.COM Dress With Chrochet SEK 499, Saint Tropez - NELLY.COM Himla SEK 349, Nelly  Shoes - NELLY.COM Himla SEK 349, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Fina va? :D




Nu sitter vi här hemma hos  Tara och kollar på UtfrågningenTv4. Jätte intressant! Vi har också haft vilda diskussioner om religion och politik. Shit va vi har snackat, tycker synd om grannarna. haha När någon säger något som inte passar den andra blir de höga röster. haha aa ni fattar, alla attackerar. HAHA

Idag lagade Fofinha en jättegod rätt, kyckligklubba och potatis i ugnen med en special sås ;). Åååh va gott de va. Tara tog bild med sin mobil, ska säga åt henne att sätta upp bilden. ((: Tack Fofinha!!

Imorgon ska jag till min mormor i Segeltorp och sy klart min klänning som jag ska ha på bröllopet nu på lördag. Den är suuupersnygg! Ska ta en bild imorrn på min klänning, tihi. Den är verkligen jättefin. Min egna design. :D Mormor är verkligen sååå duktig. :D
Sen kommer min moster komma förbi min mormor och jag ska fixa naglar på henne. ((: Skoj!!

Fan va jag måste skärpa mig... Jag måste boka min Fallskärmshoppning snart,, på söndag var de tänkt! Då Hoppar jag!! Om de finns tid.. Hoppas hoppas hoppas*

Nää nu ska jag springa på toa! hehe. Ciaociao!!

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0