Vad är big ben? Oj heter de big Bang?

Är du kristen eller atist?
Tror du att du va en  apa förut ?


Vi har haft debatt om vetenskap och religion eller jag har bara lyssnat, garvat och frågat vad e de? vad är de där? vad betyder de?? 
Jag älskar att lyssna på Bitterfittan och Fofinha när dom diskuterar om saker och ting, om världen/livet. Dom har alltid olika åsikter och jag lyssnar bara för de är fett intressant. 

Idag efter jobbet drog jag till nk igen och provade jackan som jag ska köpa, ville testa den igen sen åkte jag hem och vart upplockad av Emma för de spöregnade. Hemma hos mig va Bitterfittan och Fofinha, fofi lagade en underbar mat shit va gott de va, kyckling med potatis och morötter a la portuges såååå gott och hennes kanelbullar är dom godaste jag någonsin ätit.



Tjejern har beställt kläder för fullt fan asså de är Så beroendeframkallande men så är de tyvärr i Sverige shoppa dig lycklig eller tA livet av dig, haha nu tog jag i lite. 
Jag e skit sur på Fofinha för hon skriver aldrig hon skyller på att hon jobbar och inte orkar skriva nått men vi sa till henne att hon ska skriva om nått hon tycker om, nått hon är bra på och de är fakta om saker och ting hon är grym på de tycker jag, varje gång hon ska berätta om nått så fastnar jag helt.
Och skriver hon inget så ger vi henne sparken genom ett inlägg hahahahaha

Vi sitter och kollar på debatten har aldrig tyckt att de är roligt eller intressant för jag fattar inget om nått är känd för att vara trög men när man sitter med smartare människor så är de fett intressant, apropå fett, ordet fett Bitterfittan klagade på varför hon har börjat säga de där ordet och de är för att hon har umgåts med mig för mycket och jag har råkat förstöra henne fina svenska, förlåt :(

En rolig bild på Akilla hahha



♥Tara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0