<3

Åååh, va jag ser fram emot oktobermånad. Säger inte varför :P haha
Nää men jag har 3 kvällar framöver som är spikade. Paaniik måste hitta fina festkläder :D wooho!!

Nu sitter vi här hemma hos Tara. BitterFittan sitter och pillar med sin Iphone, Tara sover här bakom mig med Akilla. Tänkte bara skriva ett inlägg innan jag går hem till mig själv där jag inte har någon fungerande data. :(

Idag har vi lagat arabisk mat, aaaalldeles själva :D Och vet ni va? det va skiiiiitgott!! :D De smakade som de skulle göra. Vi var lite stolta över oss själva när vi smakade på de faktiskt. :$ Haha. Glömde ta bild*

Sen kollade vi på Mamma mia. Älskar den filmen, heeelt underbar! Mgråter, skrattar, får rysningar och så blir äcklad (av kärringen i bakrunden med ljust kort hår) hahahah Aaa,, den filmen har allt. Har sett den minst 15 ggr. Gillar den lika mycket om inte mer för varje gång. Jag älskar hon med ljust hår, den unga tjejen, Amanda Seyfried. Tror nog att jag e lite smått kär i henne. hahaha Hon e såååååå fin!
Vill också ha ett sånt fint bröllop, charmigt och mysigt.
Aaa,, ni som har sett filmen förstår vad jag menar, ni andra som inte sett filmen SE DEN, lovar att ni iiinte kommer bli besvikna.




haha Tara är så söt när hon sover. BitterFittan väckte henne genom att ta fram en bild preeecis framför hennes ansikte. Bilden var hemsk. hahahhah. Tara vaknar och blir sur på BitterFittan.

Tara: Ååh, jag drömde en underbar dröm, jag ska somna om igen, så jag kan fortsätta drömma.
BitterFittan: haha,, aa okej då sov vidare du då...
Mumlande Tara: Ibland får man drömma klart!

HAHAH,, jag dööör.. Men de är sant man vill ju inte vakna från sina drömmar. Verkligheten är för hemsk...


Ska hem nu. Ciao Ciao och Godnatt!

Emma

Kommentarer
Postat av: My

Yeah!

2010-09-13 @ 12:26:07
URL: http://myafsolhem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0