Pimp my Iphone!!

Nu har vi beställt en massa prylar till våra Iphones. :D Ååh längtar tills vi får dom. Jag beställde ett skinnfodral, låtsas-skinn dåra. :P Hoppas den är fin i verkligheten också. Tara beställde ett zebraskal, skiiitsnyggt. Vi får fota dom när vi fått hem de. :D spännande!

Äähhmm, ibland har mina händer sin egen vilja.... ääähm, får typ tvångtankar ibland. Som att ge Tara en örfil bara sådär eller pilla på BitterFittans ben. Känner ni igen er? hahah.
Ibland kan jag få tokiga tankar, som när man går på en allmänplats ensam. Tänk om man plötsligt skulle skrika allt man hade sen skulle man vara tyst som om inget hade hänt. Tänk va folket runt omkring dig skulle säga. hah
Eller när jag kör bil, brukar jag få en farlig tvångstanke om att jag måste blunda ett antal sekunder. Ibland kommer de upp i huvudet att jag måste t ex blunda 9 sekunder, då mååååste jag göra de. mitt rekord är 23 sekunder. Cool jag e nu va?haha :S
Jag vet att jag inte är ensam om de här... eller? haha

Bitterfittan skrev ju om att vi var hos vår mami och käkade, här är min fulla tallrik.
JAG ÄLSKAR MAT!! De ser man va? haha




När vi var ute och promnerade idag med hundarna såg vi de här vackra.




Sötisen Donna passade på att gömma sig för en bajspaus. hahahh.



Nu ska jag hemåt. Inte sovit hemma på ett tag nu. Skönt att sova i sin säng, ser fram emot de. Haha

PUSS*

Emma


Kommentarer
Postat av: Tara

Haha jag har tänkt så många gånger men jag måste fråga dig vart är bilden på solrosarna som du tog?

2010-09-12 @ 02:29:15
URL: http://pmsbrudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0