Du kommer bara stå där ensam och skämmas.

Svampplockning? Hahaha de vart en promenad runt huset å där fann vi söta bläcksvampar de är faktiskt väldigt goa :D Måste plockas innan de blir svarta hihi



Sen hjälpte vi till me maten, vi var super duktiga. Maten vart underbar. Ska ta å fixa den maträtten imorgon själv hade jag tänkt. hihi hoppas de blir lika gott.

Emma hänger på mamma istället för att hjälpa till! Mamma vill inte vara med på bild :P


Maten håller på att tillagas MUMS!




Fyyyy på er killar som vill trycka ner en tjej!!!
Varför gå på tjejer??? TJEJER, jaa ni läste rätt! EN TJEJ! Gör va ni vill, men när en kille vill ge sig på en tjej får jag gåshud. Bli illamående. Jag vet inte varför men har faktisk stött på er här och där. Va tror ni?? Att vi ska kunna spöa er?? aaa kanske lite men våra slag går ej att jämföra med era. Vad vill man bevisa när man ger sig på en brud??? Att du är starkare, skrämma?? OCH SEN? Lägg ner! Kan bara sluta illa för killen som gjort något sånt mot en tjej. För det finns MILJARDER som tycker som jag. Shame on you! Nää men till alla er kvinnomisshandlare *Puss på pannan* å tänk efter de gånger ni vill höja handen mot en tjej.. Vad ska ditt slag göra?? Vad vinner du på det? Du kommer bara stå där ensam och skämmas.




Lyssna på låten!


BitterFittan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0