En vacker, ung flicka har alltid det besvärligt.

Tjoohoo!

Kom precis till systern min, har varit såå duktig och varit i skolan. stolt* Nää men de är ju en självklarhet att gå till skolan. hahah. De är ju sista året nu, ÄNTLIGEN! har fan gått om 2 år, inte för att jag är dum utan för att jag har bytt linje. haha :$

Sov hos BitterFittan igår, när ja vaknade hade mina batterier på mobilen dött så ja hade inge väckarklocka.
Så jag vaknade i Paniik! Hoppa upp ur sängen, borstade tänderna och gjorde en turkdusch, hahahah skulle aldrig hinna annars, sen snodde jag kläder från syrran min och la jag upp håret som en bulle på huvudet.

ååh va ja hatar stress! men de är så min livsstil är, har inte vant mig än. Haha.




hmm,, mmm aaa, Är jättesugen på biopopcorn. Har fan lust o åka till kista och köpa en stor popcorn, älskar att döda dem med salt och leta efter dem allra gulaste popcornen. Ååh va jag älskar POPCORN.



Ska tvinga med mig syrran på bio. Vill se vampyrer suger. tror att den är klockren, eftersom jag äääälskar, då menar jag ÄLSKAR Twilight filmerna.
Hoppas de spelar in en film utan Bella och Jakob och alla andra karaktärer i filmerna. De skulle vara en superbra film om BARA Edward Cullen var med i en film. Har redan en massa scener i jag kommit på som skulle vara med i filmen, typ... Hmm, han kan bara gå runt på en äng, kanske springa om han vill eller bara stå och ge de där mystiska blickarna in i kameran. Sen så kan han mima mitt namn lite då och då. HAHAHHAHA jag tror att de bara är jag som fattar de här. aja.



Nää nu ligger syrran bredvid mig och säger

- BitterFittan: Jag har två nyheter till dig, en som är ganska sådär, inte värsta "Vaah skojjar du?". Den andra är "Driiver hon eller?. Emma gissa va som hänt. Gissa på den här "driver hon" nyheten.

- Emma ser ut som ett frågetecken...

...

Nu har hon berättat. Men tyvärr kan jag inte skriva de här. sorry!

Men jag kan bara säga att jag spyyr på falska människor.



Förlåt att jag är konstig, jag är inte mig själv just nu. Tack för att du orkar med mig. :$


Nää nu ska jag in i duschen och duscha på riktigt den här gången. HAHAHA skojja bara, de ska ja inte alls. orkar inte! HAHAHHAHAHAH. Får vara smutsig idag. skönt att man har vänner som förstår. ;) Man kan inte alltid va på topp. ;)


Emma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0