Vampyrer suger SUGER!

Wooho fick som jag ville. haha jag och BitterFittan drog på bio till slut. Vi tog en tidig bio för hon ville inte spendera hela hennes kväll på vampyrer suger, de förstår jag faktiskt. För den sööög på riktigt!
Visst några skämt va roliga, men den va för mycket. Fick iallafall äta massa popcorn. mmm. :D





Sen följde jag med Tara och Akilla som skulle till centrum en snabbis. Så jag tog med mig Donna och de börjar bli vänner. Jag tror de gillar varandra faktiskt. Jag är så glaad! :D Dom klistrade mot varandra och de va inte alls nå aggressivitet i närheten av dom. De va bara glädje och viftande svansar. :D




Nu är jag hemma hos Tara som står och lagar mat... mmm hon ska fixa Thaimat. Ååh va ja längtar, för hon gör den skiiiiitgood. Sen kommer BitterFittan komma som somnade hemma medan vi va ute.

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0