Underbarast!

Vaknade kl 8 imorse av att någon knackade på dörren. Bejbisen kom på besök. Kan lova er att de är den sötaste å mysigade hunden i världen. Tog emot henne för att Kosaj skulle till jobbet. Hur som helst somnade vi om. Hon lade sin kropp över min hals å somna. Världens vackraste! Sen klättrade hon upp å la sig på mitt ansikte haha. Har också glömt hur vassa tänder de har hihi.

Nu ska jag äta frukost å fixa mig en aning, Fofinha ska komma hit snart :)

Sen ska jag ut på en promenad hade jag tänkt. Kanske laga något gott också hmm... eller juste idag är det Fofinhas tur att laga.

Nu kommer massa bilder på min nya kärlek N









Nu förstår ni vad jag menar!  ♥

BitterFittan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0