Underbara lördag/söndag

Gud så läängesen jag la in ett inlägg. :)

Kommer ett snabbt inlägg innan jag går och lägger mig :P

Min lördag var underbar!!!! Kan inte beskriva hur lycklig jag var den lördagen... Vet inte varför men faan va den va bra...
Började på Pergola, där Labyrint uppträdde, väldigt duktiga. De var en sån skön atmosfär på PG, så himla kul att Fofinha kom förbi :) hon skulle inte ens ut den kvällen, men det går inte att säga nej till Mig Tara å Emma hihi. Drack en massa såå jaaa var ganska full redan där, sjuuuukt skööönt.
Tack B för kvällen den va grym!! Sen drog vi till MP, de va lika kul där. Hade så underbart sällskap :)





Vart lite chockad över mitt beteende men de är ingen fara ;)

Sen drog vi till några killar i Hallonbergen. Sjukt bra grabbar, de var super trevligt!!!

Ida vaknade jag upp me en halv baksmälla, fick ett sms av mamma, där det stod att hon hade lagat min älsklingsrätt å att vi skulle skynda dit. Drog me mig Emma å Fofinha, käkade massa kanske lite för mkt.
Efter de drog vi tillbaka till grabbarna i Hallonbergen, spelade Alias-spelet i 4 timmar hahhaha

Så nu har jag kommit hem, precis tvingat i Donna mat å sin medicin.

Ut på en promenix, sen ska jag slockna...

Juste måste visa mina snygga leggings :)



Pusselipuss!

BitterFittan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0