Trött som en... ääähm hittar inget som rimmar på trött. är för trött för att tänka. HAHA

Shit vad jag är trött! Inte sovit ett skit! Däckade igår, framför datorn. Glömde sätta på väckarklocka o allt! Men vakna av mig själv som tur var. (:

Shit vilken natt. Ni har ju läst redan allt som hände igår eller inatt. Själv stod jag uppe på min balkong och höll utkik på bilarna som åkte till och från Termo. Ringde Syrran och Tara o varnade hela tiden. Var beredd på att springa ner när som helst. Ville vara med dom, men vi kom överrens om att vi skulle gå hem och eftersom jag skulle sova själv så följde de med mig... Orolig som en jag vet inte vad, var jag iallfall. Gick fram och tillbaka som en galning hemma hos mig. ((:



Nu sitter jag hos min pappa på hans jobb, stötte på häxan här också. Ååååh va jag hatar henne, hon e sååå ful i sitt äckliga svinto hår och hennes dinosaurieliknandeansikte. Jag spyr!

Snart börjar jag skolan igen, har kundpass. Skoj! ((: Sen ska jag Klippa Fofinha och BitterFittan. ((:

Nää nu ska jag prata lite med min kära far han ska få översätta lite arabiska låtar som jag laddat ner. :P haha
Visst, jag förstår litegrann, men inte allt. va ska man göra Min arabiska SUGER!





♥Emma


Kommentarer
Postat av: Tara

Emma du är bäst. Dinosaurie liknande ansikte jahahhahah



Ääääääälskar dig verkligen

2010-09-23 @ 12:38:27
URL: http://pmsbrudar.blogg.se/
Postat av: Tara

Ahaaaaa menade du den här låten?? De är min favorit hoppas du gjort en skön arabisk skiva. Jag trodde dumenade den andra :) hahha du satt och översatte den här den där natten

2010-09-23 @ 12:40:34
URL: http://pmsbrudar.blogg.se/
Postat av: BitterFittan

Skaffa er ett liv hahaha

2010-09-23 @ 15:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0