Tjejerna dissar en våffelkväll mot en kväll i stan!

Nu känns de så skönt att ha formaterat om datorn och rensat allt skit som va i den, man ska faktist formatera datorn några gånger om året för den behöver åxå rensas från massa onödiga tankar som vi människor behöver göra som när vi reser och så.
På tal om resa så vill Bitterfittan att vi ska åka på en weekend till London.. vi har kanske boende där jag skulle inte banga om jag får ihop pengarna.. ska kolla senare på biljetter de blir nog 2 nätter bara men de räcker ändå.. om man kan så ska man åka en gång i månaden en helg nånstans de räcker och de är jätte nyttigt :P


Idag vakna jag tolv och jag vart förvånad över hur bra jag hade sovit och inte ens vaknat en sekund under natten.. natten va verkligen min, Gud tyckte säkert att jag behövde en frid och fröjd sömn utan att nån ska störa eller ringa tusen gånger och undra vem jag är med, LÄGG NER!

Jag diskade och plockade lite i ordning och de är de bästa man kan göra innan man drar hemmifrån sen åkte jag och Bitterfittan till Ö&B och willys, jag behövde en grym rengöringsprodukt som jag har hittat till badrummet och lite mat från willys. Även fast man ska småhandla så ska man ändå åka till Willys de är mitt råd till er alla som bor ensamma ;)

Väl hemma började jag sätta igång med maten jag skulle laga men jag glömde totalt bort att min spis inte fungerar som den ska men tur så kokade jag potatisen med vattenkokare haha och kryddade på dom, sen in i ugnen, till det gjorde jag en vär kryddad lax och en god sallat till.. vi glömde faktist ta kort på maten så jag tog kort på de som vart över :S
Skönt med en tidig middag kl fem på eftermiddan haha


Vi hade såklart en god sås till de åxå ;)

Jag köpte dessutom hårfärg åxå och den är så himla fin, min toning som jag la sist gick bort så himla snabbt och de är ju såklart för att den va röd typ, röda färger försvinner bara efter nån tvätt.. den här gången ska jag lägga liiiiiite färg i mitt schampoo så de håller sig extra länge.

Fofinha höll på somna så hon drog hem för att duscha och fräscha till sig, Emma och Akilla somnade för länge sen som vanligt dom somnar alltid efter maten... Bitterfittan somna för en stund sen och dom har planerat att gå ut ikväll, jag skrattar bara åt dom för jag vet att dom absolut inte kommer att palla gå ut ikväll och istället vara med mig och äta vofflor haha ;)
Vi får se vad som händer.. själv ska jag upp tidigt imorn så jag vill stanna hemma plus att de är för kallt för mig där ute.. jag har ont i kroppen som vanligt och tål inte den här kylan då när jag har de..




Tara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0