The end i think?

Okej förlåt för att vi inte gjort nått inlägg, ni vill inte ens veta hur våran natt varit, de räckte med ett samtal och de va dags att ta i hårdhandskarna och ringa ett samtal så va bilen påväg, och vi har haft sällskap av vissa personer inatt som jag har pratat med i flera timmar dom skrev en bok... fick absolut ingen sömn, skulle sova nån timme hos Bitterfittan men stackars Akilla va så nervös från all händelse så hon kissade på sig hela tiden så vart vi tvugna att gå till mig vilket vi igentligen inte fick göra eftersom mina nycklar va på vift..

Hemma hos mig kunde vi inte heller sova så de vart inte så mycket sömn, tidiiiigt på morgonen fick jag ett samtal av dom här personerna som sa att dom hade pratat med den högre personen och att allt skulle ordna sig, jag får hålla tummarna och hoppas på att de blir som jag vill att de ska bli..

Påväg till jobbet ringde jag Järfälla hus för att få en annan grej fixat och jag vart tyvärr tvungen att vända hem för att dom ville ha mitt underskrift.. så jag missa jobbet helt enkelt..

Efter att järfälla hus kom och fixa de ena så åkte vi till Jakan till deras kontor för att fixa en annan sak och när vi va klara åkte vi förbi Stadium i Ikea för att kolla om min jacka hade kommit vilket den inte hade gjort så vi bestämde oss för att äta på Ikea... mums... Köttbullar såklar ;)

Åkte förbi och hämtade mina fina Converse och vidare på ett möte,
Om du får ett samal angående de som hände i somras så skulle jag vara tacksam att du berättar exakt hur de va, sen är de upp till dig om du vill neka de..

Hämtade upp mina klänningar som jag hade beställt, behåller dom här
Vad tycks????



Fofinha kom på en dunder ide om att vi skulle dra till stan ikväll och bara sitta och ha de trevligt på Fridays men nu vart de ändrade planer för mig, vi deckade ju såklart efter allt spring fram och tillbaka och nu känner jag mig sjukt seg och orkar inte gå ut plus att jag ska jobba skit tidigt imorn så tjejerna drar istället ;)

Sen har vi varit sjukt oroliga för B, hans mobil har typ varit avstängd sen igår när jag försökte ringa han några gånger.. och samma sak idag men Bittefittan kontaktade hans bror och då låg han tydligen och sov, tur för man vet aldrig med den människan hehe :P

Nu får alla ha en underbar fredag ska hoppa in i duschen snart ;)

Tara


Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-09-17 @ 21:49:00
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: sara

älskar leopard klänningen!!

2010-09-18 @ 16:30:50
URL: http://ensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0