Tålamod? ehm va är de?

Nää jag har fått abstinens på mat, shit jag sökte efter bilder på tigerräkor och hittade en bild som fick mig att bli tusen gånger hungrigare.. kan inte vänta mer vill bara att tiden ska flyga, eller som Bitterfittan sa: "Jag vill bara sova och vakna så tiden går snabbare", haha jo de vill jag med..
Nu har jag iallafall bokat bord.



Snälla blir ni inte sugna eller?? asså tänk va gott med massa citron på.. eller havssalt...muuuuuums!
Bitterfittan och Emma kommer att spy när dom ser bilden... dom klarar inte av havsmat haha.

Vi har varit ute på 2 timmarspromenad, Jakan fram och tillbaka fatta! och de här vädret är ju bara för underbart.

Nää nu ska jag ta och vila en stund, hörs senare

Tara

Ps. Jag har dödat den här och min andra blogg med massa inlägg helt jävla sjukt vart jag får allt ifrån..

Kommentarer
Postat av: BitterFittan

Blääää,,, haha puss bästa, Snart,snart ska vi äta åååååj va jag vill äta NUUUU haja Riktig tjockis!

2010-09-24 @ 17:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0