TAKE ME BACK TO THE 90s!

Ta mig tillbaka till 90talet..... De var ett årtionde utan problem som existerar nu.. Sen vi kom in i 2000 talet har allt blivit sämre och sämre... Asså ääärligt .. Jag saknar alla tv program som visades på tv under 90talet.. Ja bjuder på några utav mina favorit barnprogram, reklamer och serier, riktig nostalgi känsla, vill tillbaka...


Ååååiiiiyeee flygplan åååiiiyooo flygplan, upp i luften över stan kommer bara flygplan :D




Björne och Snigel <3 Lyssna och skäll inte på Hugo.. ahahahahahha




Minns ni denna låt =)




Varje dag på sommarlovet på fritids kollade man på deeeeeeenna







Pinguuu hahaha de va en av mina favoriter ååå..














Fofinha

Kommentarer
Postat av: Tara

Asssååå ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ



Vilka minnen

2010-09-30 @ 20:29:28
Postat av: Micka

Men gud vad knäppt.jag och min syrra satt förra veckan och tittade på just allt det här. luftens hjältar och björnes magasiiiiin hahahahahaha

2010-10-01 @ 23:31:30
Postat av: Fofinha

Hahahah vilket sammanträffande :) visst blir man glad när man ser sånna gamla program :)

2010-10-02 @ 17:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0