Tack T och S

Kom precis hem, ligger i sängen bredvid min älskling. Imorgon efter skolan har jag bestämt mig för att åka till panduro och köpa vita canvastavlor, så att jag kan börja måla igen. Mår så bra utav de. ((: Ska bara komma på vad jag ska måla. Hmm de är så svårt att hitta på något. Men jag har en idé. Tror att de kommer bli grymt.
Måste köpa nya penslar också. ((: längtar* Att sitta där och måla med lugn musik i bakgrunden kan de bli bättre.

Tänk hur roligt livet skulle vara om man för varje dag gick på olika sätt. Typ imorgon ska jag gå som en tant, på fredag känner jag för att gå som en fullis. Haha. Kul!

Nu ska jag mysa med Donna tills jag somnar.

Puss på er!!

Emma

Kommentarer
Postat av: Tara

Lilla bebis kan inte du göra en tavla till mig :P

2010-09-22 @ 04:04:12
Postat av: p

:(

2010-09-22 @ 05:48:04
Postat av: Emma

Haha, göra en tavla till dig? Ähhm hur vill du ha den då? Vilka färger och så? Hehe

2010-09-22 @ 13:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0