TACK BITTERFITTAN FÖR DEN BÄSTA PRESENTEN. ÄLSKAR DIG!!

ÄNTLIGEN HEMMA!!

Har varit en superdag. Var faktiskt och hoppade fallskärm. SHIT vilken upplevelse!! Kan inte beskriva känslan. heeeelt sjukt! Ni måste prova på de säger jag bara. Nu kan jag bocka av en till grej på min "att göra innan jag dör-lista". HAHA

NÄSTA BUNGY JUMP!!!

Här kommer lite bilder, tihi






Lycklig sådära! hahahha


På hemvägen åkte vi förbi Godisparadiset :P *Ett måste*
Shit va mycket godis vi köpte. har ätit såååå mycket. blää ja spyr. haha de e inte ens lördag :O moahah



Fofinha i godisparadiet



Lovade ju er att sätta upp bilderna från bröllopet. här kommer, vasegööda!



BitterFittan Blåser såpbubblor


Isak och BitterFittan


Jag och min kusin Kevin


BitterFittan på Vodkahumör


Min kusin Jennifer och jag


Isak och jag


BitterFittan och mamma



De va kanske lite för mkt bilder, men jag vet att ni gillar det :P

Nu ska jag sova God natt

Emma




Kommentarer
Postat av: BitterFittan

Varsågo underbarast Puss, Tänk inte mer på det där du vet.

2010-09-20 @ 12:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0