Snart äre promenad med Tarisen!


Egentligen orkar jag inte gå ut, men jag måste komma ut å röra på mig. Blir knäppare av att sitta inomhus. De är bara det att de har fått för sig att klippa ALLA jääävla gräsmattor häromkring, så jag kan inte sluta nysa. Men jag måste förbi Ica och hämta mina kläder från NELLY som jag beställde :D Sååå himla glad..

Min älskade Donna ligger här bredvid och sover, hon är verkligen de vackraste jag har! Kan inte förklara min kärlek till henne. Finns faan inga ord för att beskriva vad hon har gett mig under de här 6 åren hon har funnits vid min sida. Hon har ALLTID varit där för mig när jag varit ledsen. Fan va jag älskar att hon inte kan prata, om ändå människor kunde vara som hundar. Bara känslan säger allt! Hon är alltid glad. ALLTID! Min älskade HUND! Kan inte fatta de människor som inte uppskattar sin bästa vän! De som misshandlar sina hundar mm. FYYYYYY! Man borde få livstidsfängelse för sånt! Hur som helst Min BEBIS betyder så otroligt mkt!

Vill verkligen komma till hundhimmelen när jag döör. Måste vara underbart! hihi

Min Donna, undrar vad hon tänker på...



Näää, nu äre promenix som gäller :D

BitterFittan



Kommentarer
Postat av: Tara

Hahaha va gullig. Jag vill åxå de. Så underbara. Jag behöver ingen kille för akilla ger mig äkta kärlek.

Människor kan gå äta bajs

2010-09-01 @ 16:30:47
URL: http://akiiilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0