Player's Prayer

Girl I'm on my knees
I promise I'll be good
And I will never do it again
On my knees
I can't get over you
All I need is one more chance
I was just playin wit them girls
I was gonna get right back
I was trippin yo love is where it's at
I'm on my knees
Lord please show me some love
And answer this player's prayer


Fan de har aldrig kännt så skönt att bara komma hem och bara va..
Ska njuta av min underbara kväll =) Fofinha ska på Birthday Party i höjden och systrarna är på bröllop, själv ska jag bara vara hemma och vila för imorn blir de jobb igen ;)

Idag började de en ny tjej på jobbet och shit hon va fett skön och grym och fett snäll.. skönt att ha en ny som lärt sig så pass snabbt.. tiden gick sjukt snabbt på jobbet och de va helt underbart.
Jag vart upplockad av Underbara E idag och sen sjutsade hon mig till sumpan där hon skulle hem till en kompis, jag fortsatte hemmåt och grannen mötte upp mig vid dammen med min söta prinsessa som hade varit ute hela dagen och lekt med Medina (grannens pitbull).. nu ligger hon och sover va skönt för jag orkar inte gå ut  på långpromenad idag utan de blir nog en snabb promenad senare.. får se om systrarna kommer hem tidigt ikväll ;) dom måste ju berätta om gårdagens sjuka händelser haha :P

Idag ringde Sofia (morbrors fru) mig och va sjukt orolig över allt som hänt, de enda hon vet är de hon läst på min privata blogg och jag kan förstå att folk blir nyfikna och oroliga.. pratade lite snabbt med henne men va tvungen att hoppa in i baren och jobba.. skulle ringa henne efter jobbet men har inga baterier kvar så telefonen är på laddning, så du vet Sofia!! Jag är ledig nästa vecka tror jag vi kan ses då ;)

Min mamma ringde och jag berättade för henne om hennes lägenhet i Jakan som ska bli bostadsrätt.. så får se om hon vill köpa den till mig istället för den kommer att va sjukt billig.. kommer tjäna pengar på den om nått år åxå så de är en bra investering... hoppas hoppas hon kan köpa den till mig vill verkligen :D SNÄLLA GUD! JAG FÖRTJÄNAR DE VERKLIGEN!

Nästa vecka ska jag ringa ett annat samtal och påskynda en hemlig grej, känns som om gud är med mig nu.. efter all skit man går igenom så får man tillbaka ett bättre liv, jag menar att alla ska gå igenom helvete, man går igenom jobbiga tider ofta men ibland blir de hårdare tider för alla nån gång i livet..
Jag har lärt mig att tänka att den dagen kommer då jag kommer ha de bra, må bra då allt löst sig för mig..
Jag har verkligen gått igenom ett helvete i 2 år fyfan vill spy bara jag tänker på de, jag har varit sjukt dum och naiv men jag skulle aldrig blivit den jag är idag, stark! om inte jag hade gått igenom allt.. och i framtiden kommer jag att luta mig bakåt stolt och tänka shit jag klarade skitet och kolla hur bra jag har de nu, de vet jag.. för den tiden kommer för alla en dag.

Jag har lärt mig nu att inte inte fastna på en grej utan gå vidare för du lever bara en gång och de finns bättre killar men jag behöver verkligen ingen just nu.. vill bara leva mitt liv och tänka på mig själv och underbara människor som finns runt omkring mig..
Jag lovar jag ska bli bättre på att träffa vissa personer och höra av mig oftare.. så fort allt ordnat sig.. de är svårt när man inte mår bra.




♥Tara




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0