Parfym är nått personligt, sno inte den!

Parfymer luktar helt olika på vissa och på andra, vissa skryter om hur gått de luktar på dom när de verkligen inte gör de i själva verket ;)
Bitterfittan och Fofinha, dom kopplar jag direkt till dom parfymerna dom använder kan inte tänka mig nån annan en bara dom som kan ha den.
Jag är sån som tycker om att byta parfym hela tiden, har inte nån specifik som just luktar mig men de skulle va roligt att ha de men fyfan jag älskar alla mina jag har och varje dag blir de en ny doft.. men tråkigt att inte ha en som är just dig.
När jag tänker på Emma så tänker jag på Coco Chanel, den är så hon och den luktar så gott men Bitterfittan tycker inte om den så Emma har slutat använda den och istället tyckte dom att Armanis classiska parfym påminde om henne, jag har åxå Coco Chanel men shit när jag luktar på den får jag vissa minnen tillbaka och jag vet inte varför men de gör bara ont i hjärtat.
Senaste parfymen jag köpte va Hugo Boss orange, den är så gooood.

Asså fett jobbig Bitterfittan är, hon vill inte att jag ska visa upp hennes parfym för hon är så "speciell"

:P

 

Promenixade i Jakan och jag väntade bara på att få en Gunshot haha svär.. men aja.

Jag tror att alla vill läsa vad man har att skriva om och ju mer privat de blir desto mer intressantare blir de för läsarna så sluta klaga och läs, lämna gärna en kommentar åxå så kanske jag skriver ännu mer intressanta saker ;) jag skäms inte och jag skiter i verkligen jag kan blotta mig helt här, vad förlorar jag på? de finns inget att förlora på :) Just smile and Be happy

Vad ska man hitta på för kuk idag då?, oj jag menar kul. Lollo kanske kommer förbi sen kanske ska man ha en pratkväll för de finns alltid så mycket att prata om, de händer ju helt otroliga saker i varenda jävels liv och då menar jag vårat liv ;)
Eller kolla på film...

Nu ringde Lollo och fråga om jag va sugen på kyckling rullen dom har på Ekmyran och fan jag har ju varit sugen på den hela dagen och tänkte typ kolla med henne om hon ville käka de men försent för mig för jag  har redan ätit, snacka om att båda varit sugna på samma rulle ;) hahahhahahahahhahaha
Bitterfittan och Emma kommer snart dom ska fixa Marräng Swiss ååå va gott så vill dom kolla på IDOL hahahahhahahah Idol ??? hahahahahhahaa

Jalla hejdå

Tara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0