Nu är jag hemma äntligen

Shit idag har jag fan i mig inte varit hemma en enda sekund, dagen började med en lång promenad med Bitterfittan, Donna och Akilla vi gjorde lite ärenden åxå och sist men inte minst så gjorde vi nått busigt hahahah fyfan va jag garvade hahahahahha bara jag tänker på de så garvar jag åt hela situationen för jag såg ju helt otrolig ut när jag skulle hoppa in i grejen och leta efter en viss sak ;)
Hittade inget men nu vet jag iallafall hur man kommer in så jag ska försöka fler gånger.



Kom hem för att sitta och äta men då ringde de på luren och jag vart tvungen att dra ut igen på ett annat ärende, Sen skulle jag visa min lägenhet för en kille som vill hyra den och han vart helt kär i den och vill redan hyra den från första oktober men faan jag vill egentligen inte... jag ska tänka igenom de nogrant i nån vecka sen får jag bestämma mig... sjukt jobbigt.

Nu håller jag på att steka auberginer och tomat med massa peppar och salt mums va gott ska äta de med pita bröd och såklart en pepsi ;)
Ska sätta på en skön film åxå :P
De blir The Expandibles men alla sköna skådisar, en Action rulle såklart!!!!

Ett team av världens farligaste och mest välutbildade soldater åker till Sydamerika för att störta en mäktig, ond diktator och hans armé, som har orsakat förödelse, kaos och tortyr under de senaste tjugo åren.

Sylvester Stallone, Jason Statham, Jet Li, Dolph Lundgren, Eric Roberts, Terry Crews Tänk att alla dom är med i filmen och många fler, helt jävla sjukt den måste va så himla bra hoppas jag, man ska inte ha så höga förväntingar..

Puss på er

Tara


Kommentarer
Postat av: Bella

Hej där!

Jag behöver hjälp av dig.

Jag måste köpa en skolväska och jag vet inte vilken jag ska välja.

Jag behöver DIN åsikt, skulle vara jätte gulligt av dig!



Ha det så jätte bra :) KRAM / Bella.

2010-09-08 @ 19:30:19
URL: http://bellvis.blogg.se/
Postat av: TOVE♥

tack :D



hur mår du?

2010-09-08 @ 20:47:41
URL: http://tovesegnablogg.blogg.se/
Postat av: My

Otroligt god vad kebaben ;)

Allt bra?

2010-09-08 @ 21:04:57
URL: http://myafsolhem.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2010-09-08 @ 21:24:38
URL: http://natttih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0