Next stop Sveavägen, Lollo here we come

Idag blir de mys pys på stan med Bitterfittan, vi tänkte sätta oss på nått skönt ställe, käka och prata massor.
De är så skönt att byta miljö. 

Igår ringde grannen mig och sa att hon inte kunde komma in i min lägenhet när hon skulle lämna Akilla efter att hon varit ute med henne. De va nått fel på låset någon idiot hade försökt ta sig in när den märkte att nyckeln dom hade inte fungerade. Din jävla cp idiot du kommer inte långt med de här kan jag säga. Vänta bara ;) 
Efter flera timmar så slutade jag äntligen och gick direkt hem till grannen för att vänta på att järfällahus jouren skulle komma... Medina och Akilla lekte för fullt med varandra ett tag sen vart de dags för mig att gå ner igen så dom kunde få upp dörren, Tjejerna kom precis i den stunden och till slut efter ett bra tag så vart jag insläppt i min egen lägenhet.
Fick ringa några samtal angående det sen softade vi framför tvn. 
Katja ville göra ett inlägg på våran blogg som gästbloggare haha men Fofinhas svar till henne va "fuck u de är våran blogg" hahaha hon kommer inte ens ihåg att hon sa fuck u. 
De va bara tjaffs om datan mellan Fofinha och Katja, den ena skulle beställa kläder den andra skulle kolla på fotbollsgrej... Så höll de på hela tiden och ni som känner Katja och Fofinha vet exakt hur dom är tillsammans, de är krig de är diskutioner, debatt, gap och skrik som barn haha ne men de är alltid lik kul att titta på dom som teater. 

Jag har haft skit konstiga drömmar idag, snuskiga, läskiga, förvirrande....  Nää men nu måste jag faktist hoppa in i duschen

Hörs sen

♥Tara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0