När solen skiner..

Idag hade jag ett ärende att ta tag i, så fint väder de va men så kallt att jag bara längtade hem till min säng igen, att få ligga där under täcket med Akilla och kolla på mina serier som släpptes ut idag.. tänk att jag längtade hem så mycket till serierna.

B sa nått till mig igår som jag blev skit glad över, för jag tänkte själv inte på att de va så
"kul att höra att du är på fötterna igen"
Och de är så sant, jag håller på och lämnar mitt förflutna bakom mig men helt och hållet är inte de rätta ordet, utan snart när allt annat är klart åxå.



De va länge sen jag hade så kul, länge sen jag va glad, längesen jag skrattade.. men den här helgen vände upp och ner på allt.. jag vart en ny människa!

B kommer att göra fler sånna fester och vi ser fan i mig fram emot de!!

Jag har precis kollat klart på 90210 och varit ute med Filippa en sväng, så nu tänkte jag kolla på Desperate Housewives och sen Gossip om jag inte somnar tills dess..

Sen är jag sjukt glad över alla som står vid min sida, och chockad över att vissa om inte ens behöver vara de är de.. men jag lovar jag har bara varit för snäll och gjort allt jag kunnat göra för den där människan de är just därför alla står på min sida nu, för de jag gjort är inget fel alls utan jag hade all rätt i världen som många säger, och nu snackar jag inte om mina tjejkompisar utan andra människor som känner oss båda.
Mina kompisar är diamant värda inget snack om saken, ni vet vilka ni är ;)

Nu får ni ha en trevlig tisdag kväll



Tara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0