Aaaj Aaajj!!! Fyyyy!!!

Kom precis hem från sjukan, tog blodprov usch, det är verkligen de värsta jag vet efter insekter. Fyyy, kan inte ens se på när folk tar blodprov på tv:n. Kan inte ens kolla på människors armveck :( Nää men nu har jag varit sjukt duktig! Jag grät inte ens :D Hihihi *stolt* Hoppas jag aldrig mer ska behöva ta blodprov... Att ta ett stick i fingret är lite mindre farligt, men de är inte kul de heller. Nu är jag hemma, ska snart möta upp Tara och åka till Ö&B, köpa lite rengöringsprodukter, sen en sväng förbi Jakan för att fixa en hemlig sak. Sen hem å laga någon god måltid. Vet inte riktigt vad de ska bli för mumsigt idag. Men jag lär juh komma på något smaskigt under dagen.
Fofinha ska komma hem till mig efter hennes jobb och SKAKA hahaha aaa skaka, har en träningsmaskin hemma som skakar hela din kropp, de ska vara bra för blodcirkulationen mm. Får se vad hon tycker om den. Själv tycker jag att den är obehaglig, det sticker i hela kroppen å så blir jag såå himla kissnödig. haha den skakar verkligen föööör mkt.






Nää nu ska jag ta å sminka mig så att jag inte skrämmer människorna runt om kring mig. ;)

Fredag, fredag, fredag, fredag!!!!! Woooohoooo! Inte för att de gör någon skillnad för mig, men ändå de är alltid något underbart med fredagar. ♥

PUSS OCH KRAM!

IsakPisak sluta stalka vår blogg, måste juh verkligen ta hänsyn att just du läser detta :P:P Puss min älskade bror! Saknar dig en massa.

BitterFittan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0