Livet är så konstigt, dagarna fylld med överraskningar

If we crawl
Till we can walk again
Then we'll run
Until we're strong enough to jump
Then we'll fly
Until there is no end


Idag har jag inte hunnit skriva för att jag la mig i sängen på morgonen, va uppe till skit sent sen så ringde de på min telefon med dolt nr kl nio på morgonen, herregud tänkte jag, jag trodde att de va väckarklockan för att jag ska upp och jobba.. tänkte men gud är de lördag redan? Nej utan de va polisen som ringde och ställde några frågor som jag inte kunde hjälpa dom med.. tydligen så hittade dom de dom leta efter fick jag höra.. sjukt !
Somnade om igen och vakna efter några timmar och ville inte sova bort hela dagen så jag tog min morgon promenad och lämnade tillbaka några kläder och hämtade ut ett paket med en jätte fin klänning.. sjukt fin för vardag eller fest men den va för stor så jag hoppas på att dom har en mindre st som jag kan byta ut den till..
Faan nu såg jag att dom inte har den i mindre st men jag kommer iallafall behålla den, kan sy in den istället för jag vill verkligen ha den för den va så fin.


Idag blir de en seg kväll för mig själv, har varit hos min pappa hela dagen och nu har jag precis duschat och ligger nu i soffan med tända ljus så himla avkopplande.. jag vill fan åka utomlands.. tänk att vara i Maldiverna nu, herregud de är så vackert och fridfullt där.. jag skulle behöva åka dit just nu.. knäpptyst, varmt, avkopplande, rensa tankarna från skit och komma bort från helvetet.. de behöver jag juuuust nu nu och bara nuuuuu







Tara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0