Livet är en läxa!

Då har man landat på Termovägen, skönt! En promenix me Skiten, sen droppa örondroppar, sen sova.

Imorgon är en ny dag, en dag för svampplockning om de inte blir för dåligt väder. Det kommer bli jobbigt. Tänk på alla läskiga insekter å slemmiga sniglar som gömmer sig i skogen. fyyy när man ska plocka upp svamparna, myror å massa annat blääigt. Men mamma ska me så hon får göra jobbet. Emma å jag pekar på svamparna å mamma plockar :D Sen hoppas vi på att de ska bli nån gooo svampsoppa eller någon svampsås till något annat gott. Hihi

Lite härliga bilder från vår fettiskväll

 






Vi pratade lite på balkongen under en av våra rökpauser om att allt som händer i livet är en typ av läxa.

Tara
: Jag behöver inte mer läxor, jag har fått nog!!!1
BittterFittan: Tara du har tagit examen.
Emma: Nu kan du få ett riktigt bra jobb.
BitterFittan å Tara: Jobb?
Emma: Jaaa Jobb = Kille ???
Tara: Nu var du smart Emma.
Emma: Jag säger juh det, jag är faktiskt smart
Bitterfittan himlar med ögonen.

Förresten jag är en häxa! Tror de i allafall. Alltså ingen häxa med vårtor på näsan utan en sexig häxa ;) som kan typ se in i framtiden. Vet när saker och ting ska hända. =) Eller hur Tara???


Puss å Kram

♥BitterFittan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0