Lär känna psykopaten.

Ensamheten? Vad ska man göra med den? Hmm,, ska fixa en hobby har ja tänkt mig.. hmm.. innan veckans slut ska ja ha kommit på något! Sen vill jag fortsätta läsa böcker. Va så länge sen, ska ta å läsa lite nu när jag sitter ensam. Jag vet sjukt trist men en bra bok med lite musik är verkligen underbart. ´Ska fortsätta läsa boken "Lär känna psykopaten" som jag inte har läst ut än. Har bara läst något kapitel.

Psykopaten känner inget medlidande, inga skuldkänslor och ingen rädsla. Han är impulsiv och har ett lättväckt vrede. Detta gör att psykopatiskt lagda människor ofta är kriminella och blir beroende av den kick brottet ger.

I boken finns det också en checklista som används för att utreda om någon är psykopat. Spännande!!! hihi



Finns sjukt många psykopater,, lite läskigt faktiskt. Ibland tänker jag, 'Är jag en psykopat?' sen tänker ja på vissa människor å då känner jag mig lättad. Nää kommer inte ens i närheten hihi :D

Pusselipuss!


Hennes huvud var glasklart som hos en som ser allt
Likt förbryterskans skärpa inför en stöt
Likt självmördarens allvar, stunden innan hon sköt

BitterFittan





Kommentarer
Postat av: madde

fin blogg! :D

2010-09-08 @ 22:40:48
URL: http://madeleinandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0