Laaaat

Ojjj ojj oj idag har jag bara sovit, vakna för de första sent sen har jag bara hängt hemma och vilat ut, kollade på mina underbara serier och somnade om vakna sent på kvällen fan helt förstört ska jobba imorn och jag kommer knappast kunna somna om inatt, vem vill hålla mig sällskap? :P
drog en snabbis till Emma och Bitterfittan och vi gjorde pankakor.. Haidar kom och joina oss haha bästa Haidar



Jag är så jävla less på idioter som hela tiden ska fucka för en.. och inte nog me de så är mina planer för att flytta till jakan helt förstörda, nått ska alltid gå åt helvete när man är så fucking glad över att de ska bli bra.
Måste leta efter lägenhet.. fan och de kommer inte gå bra vet jag..

Hehe lyssna på den här låten, bästa :D



U need a girl just like me ;)

♥Tara

Kommentarer
Postat av: LORISSALOVEBOMB

http://www.matklubben.se/recept/seg_kladdkaka_74752.html



Det är receptet, jag vet inte om det går att se om man inte är medlem? Säg till igen då så kan jag lägga upp det :)

2010-09-17 @ 11:34:51
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Fofinha

VÅRAN LÅÅÅÅÅÅT! E.S.S.T <3

2010-09-17 @ 14:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0