Kryssning?

Nu va man hemma efter att jag köpt mig en ny mobil. Äntligen!!!! Jag vill juh inte sticka ut ur mängden så jag skaffade mig en sån där Iphone4. :)

Ja satt å tänkte på en sak i bilen, hem från Kista. Tänk om man skulle sätta alla människor från Jakan i en båt, alltså på en kryssning. Hur skulle den kryssningen vara, eller rättare sagt sluta??
Först och främst skulle de få ha en våning där de gör om hyttarna till "Fyllehyttar" för de som har varit dumma! Sen fåre också lov att vara knarkhundar, å en massa snygga poliser hihi... Dubbeltrippla buffén också.

Det är som att slänga in 50 Pitbull hundar som är tränade för kamp i en litet rum... Slutar bara illa!
Undrar hur många som skulle bli kastade överbord? Hmm.. Jag skulle nog slängt av minst 7st i allafall :P Eller människor som skulle vakna upp med ångest dagen efter när man ser vem personen bredvid är hahahhaha. Jusste grabbar ingen fara MP-mammorna kommer också vara där så ni kan andas ut, er räddning :P

Shiit de skulle bli MP med hyttar hahhaha skumt! Fyyyfarao va kul!!! 
Avundsjuka, tjejer som slår tjejer, killar som slår tjejer å så tvärtom å sen KILLAR som slår KILLAR hahah Som vanligt. De är juh alltid så på MP, har nog inte varit där en gång då det inte varit bråk, nu snor jag någons påhitt "MP3",, hahah har man tråkigt den tiden och vill se gulliga människor som bråkar ska man befinna sig där 5 i tre :P PS! då kan du juh passa på att dra me dig ett fem i tre ragg. Två flugor i en smäll Hahahha...

Vet inte ens varför jag får såna här tankar, blir lite rädd, Kanke är jag för beroende av Jakobsbergsmänniskor??? Näääh!! Fyy det känns som mitt jäävla liv kretsar kring Jakan hahahha Fett synd!

Nää nu ska jag fixa mig en smula å ringa å stressa Fofinha, måste ut nu när det är så himla fint väder... :)




BitterFittan


Kommentarer
Postat av: Ingrid

låter inte så trevligt de där :P



ha en fin lördag!



kram Ingrid, http://ingridsinspiration.blogg.se

2010-09-04 @ 16:08:49
URL: http://ingridsinspiration.blogg.se/
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Tack du, blir så glad när jag får höra sånt :) Allt bra idag?

2010-09-04 @ 20:23:52
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0